Vyberte stranu

Efektívny emailový  marketing cieli na návštevníkov v správnom čase so správnou témou a vďaka tomu môže viesť k nezanedbateľnému zvýšeniu návštevnosti a tržieb.

Čo sú to automatizované emaily?

Ide o sériu predpripravených emailov, ktoré sa automaticky odošlú zákazníkovi v určitý čas alebo v nadväznosti na určitú aktivitu zákazníka či návštevníka.

Cieľom je urobiť z potenciálnych zákazníkov nakupujúcich, pripomínať sa existujúcim zákazníkom a motivovať ich k ďalším nákupom alebo inej želanej aktivite.

Príklad ako automatizované emaily pomôžu zvýšiť tržby eshopu

Predstavte si, že máte online obchod. Možno si aj platíte reklamu, aby na stránku chodilo čo najviac ľudí. Ak dokážete na týchto ľudí získať emailovú adresu, napr. tým, že sa zaregistrujú, nakúpia alebo zapíšu do odberu noviniek emailom, máte vyhraté!

Cez správne nastavený eshop, ktorý je prepojený na systém automatizovaného odosielania emailov, môžete týmto ľuďom posielať informácie napr. o novinkách alebo akciových ponukách.

V štatistikách odoslaných emailov potom uvidíte koľko ľudí si Vaše emaily prečítalo alebo koľko z nich sa prekliklo na Váš web či nakúpilo.

Príklad ako využiť automatizované emaily na webstránke bez eshopu

Dajme tomu, že Vaše stránka ponúka výstavbu domov. Žiadny návštevník na stránke nič nenakupuje. No to neznamená, že emailový marketing je pre Vás zbytočný.

Platí podobný scenár ako pri e-shope. Získajte zákazníkovu emailovú adresu cez zápis do Newslettra. Návštevník bude potrebovať dôvod prečo by to mal urobiť, môžete mu sľúbiť, že v emailoch mu pošlete užitočné informácie, ktoré sa len tak ľahko inde nedozvie alebo mu môžete poslať kód, vďaka ktorému neskôr získa zľavu na Vaše služby alebo obhliadku zdarma.

Potom už len stačí mať nastavenú sériu emailov, ktoré sa budú zákazníkovi postupne odosielať, aby na Vás nezabudol.

Okrem toho máte kedykoľvek možnosť poslať aj samostatnú správu všetkým ľuďom, napríklad keď rozšírite ponuku stavebných prác o ďalšie služby ako úprava vonkajšieho terénu alebo záhradné práce, ktoré by mohli využiť aj Vaši predchádzajúci zákazníci.

GDPR a Anti-SPAM pravidlá

Nezabudnite, že musíte splniť GDPR a Anti SPAM pravidlá. Medzi najdôležitejšie patria:

  • Získanie súhlasu zákazníka so zasielaním marketingových správ

  • Vypracované a zverejnené informácie o ochrane a spracovaní osobných údajov

  • Vloženie odkazu na odhlásenie z odberu emailov do každej odoslanej správy

Niečo o nás

Ďakujeme, že čítate naše články, ak práve rozmýšľate nad Google reklamou alebo novou webstránkou, ozvite sa nám, poradíme Vám a spravíme grafický návrh zdarma.

Návrh dizajnu zdarma

Uvažujete nad novým webom, alebo plánujete modernizáciu starého?

Využite našu akciu, vypracujeme Vám návrh dizajnu zadarmo.