Vyberte stranu

Cenník služieb 

Transparentné ceny, bez akejkoľvek viazanosti.

Jednoduchý vzorec pre výpočet ceny webstránky:

  • 950 € + 59 € / podstránka

Pre požiadavky na mieru nás prosím kontaktujte.

Cenníky

Do tvorby stránky sa mi vôbec nechcelo. Ale s tímom Mojawebstranka.sk to bola hračka! Väčšinu práce urobili za mňa. Pripravili návrh dizajnu, štruktúry aj textov. Ak nemáte čas a chuť vybavovať sa s tvorbou webu mesiace, zavolajte im!

Daniel Hupka, Best-Stav PH

zobraziť všetky referencie >

Tvorba webstránky 

Základná cena za inštaláciu a technické nastavenia

Jednorazový poplatok zahŕňa všetky potrebné nastavenia pre doménu, webhosting, na serveri, pre redakčný systém pre správu webstránky.

Kliknite pre podrobnosti ...
  • zakúpenie alebo transfer domény, nastavenie DNS záznamov
  • nastavenie hostingu podľa potrieb klienta
  • vytvorenie dočasnej testovacej stránky na našej testovacej doméne, na ktorej budeme s klientom spolupracovať a na ktorú nám klient bude chodiť schvaľovať návrhy a zmeny v obsahu.
  • vytvorenie produkčnej stránky, ktorá bude verejná naostro na klientovej doméne.
  • zabezpečenie stránky HTTPS/SSL certifikátom.
  • zabezpečenie stránky pred pokusmi o uhádnutie hesla
  • nastavenie dôležitých parametrov systému WordPress na základe našich niekoľkoročných skúseností, ktoré klientovi v budúcnosti uľahčia život a zrýchlia chod stránky
  • nastavenie kompresie obrázkov pre rýchlejší web
  • nastavenie cachingu pre rýchlejší web na úrovni WordPress aj servera
  • nastavenie všetkých potrebných pluginov a modulov
    • WordPress téma a builder Divi so slovenským prekladom
    • Yoast SEO pre lepšiu optimalizáciu pre vyhľadávače Google a Bing,
      pre generovanie XML sitemap pre Search Console.
  • nastavenie Cookie oznamu pre splnenie GDPR a vytvorenie stránky pre Cookies
  • nahratie loga a favicon
  • optimalizácia CSS podľa výsledného stavu stránky, menu, …
  • zaradenie stránky do Google a Bing Search Console
  • vloženie meracích kódov Google Analytics

950 €

jednorazovo

Cena za dizajn a tvorbu podstránky

Podstránka je časť webstránky ako napr. O nás, Služby, Kontakt, Cenník, …

Cena za podstránku zahŕňa grafické spracovanie obsahu a podkladov dodaných klientom, ako napríklad textov, PDF, obrázkov, videí, optimalizácia zobrazovania obsahu na mobilných zariadeniach.

Kliknite pre podrobnosti ...

Základná cena za stránku je 49€. V tejto cene je zahrnuté:

  • prekopírovanie obsahu na stránku z digitálneho formátu, napr. e-mail, Word, …
  • nahranie videí a fotografií (úprava videa je extra)
  • orezanie, zmenšenie a optimalizácia obrázkov
  • základná kontrola na chyby v texte
  • optimalizácia obsahu pre tablety a mobily

Kedy je cena vyššia ako 49€?

Ak je text dlhý, viac ako 2 x A4, alebo má veľa grafických prvkov.

Ak máte záujem, aby sme vám obsah prepísali z nedigitálnych formátov, katalógov, konvertovali z rôznych neštandardných foriem.

Ak máte záujem, aby sme Vám texty štrukturovali a napísali my.

V prípade, že je potrebné upraviť a optimalizovať video, vlastné ikonky, alebo iné časovo náročné práce, transparente to vopred premietneme do cenovej ponuky.

od 59 €

za podstránku

Ročný poplatok za webhosting, licencie a údržbu

Prvý ročný poplatok je zahrnutý v cene tvorby webstránky. Webhosting, doména. Denné aktualizácie a bezpečnostné záplaty. Poplatok zahŕňa aj poplatok  za licencie na platený softvér a technickú podporu.

Čo všetko je v cene ...
  • technická podpora priamo od tvorcov stránok
  • poplatok za predĺženie alebo zakúpenie a nastavenie domény
  • rýchly webhosting na SSD diskoch s pravidelným zálohovaním a správa DNS záznamov
  • e-mailové schránky
  • denné aktualizácie softvéru a kontrola proti vírusom a malware
  • licencie za spoplatnené moduly a softvér, keďže pre tvorbu stránok používame ten najlepší prémiový softvér

od 200 €

za rok

Koľko stoja úpravy na stránke po dokončení a odovzdaní webstránky?

Stránku si môžete upraviť sami zdarma vo veľmi intuitívnom grafickom editore bez znalostí programovania podľa našich návodov. 

Aké mám iné možnosti, ak nechcem robiť zmeny sám?
  • ak máte záujem, aby zmeny robil náš asistent alebo grafik, cena sa vypočítava alikvotne podľa ceny za podstránku
  • ak máte zmien viac, služba správy stránky cez asistenta s mesačným poplatkom bude práve pre Vás

0 €

E-shop

Katalóg produktov alebo služieb, košík, pokladňa, možnosti platby prevodom na účet, na dobierku, platba kartou, nastavenie poštovného, DPH. Nastavenie pre Google a Bing. Vloženie špeciálne upraveného kódu Google Analytics na lepšie meranie efektivity nákupného procesu.

Pozrite si čo všetko zahŕňa poplatok ...
  • základné nastavenie firmy, platobnej meny, DPH, poštovného, platieb, recenzií, … na základe konzultácie s klientom
  • pri platbách kartou pomoc pri napojení na platobnú bránu
  • nastavenie košíka, pokladne, otestovanie nákupného procesu
  • vytvorenie šablóny pre produkt, na základe ktorej môžete pridávať produkty samostatne a budú pekne vyzerať
  • vloženie advanced Ecommerce Google Analytics kódu
  • spárovanie s Facebookom

od 3250 €

jednorazovo

Rezervačný systém

Pridanie rezervačného systému na webstránku. Nastavenie systému pre objednávanie klientov online. Cena obsahuje nastavenie, softvérovú licenciu, prispôsobenie e-mailových alebo SMS notifikácií na mieru klientovi (potvrdenky, pripomienky, zrušenie termínov, …).

Pozrite si čo všetko zahŕňa poplatok ...

Rezervačný systém je veľmi prehľadný a jednoduchý na strane klienta aj obsluhy, ale až po správnom nastavení, ktoré sa líši podľa potrieb klienta a vyžaduje si spoluprácu.

  • Nastavenie časových slotov
  • Nastavenie povinných polí
  • Nastavenie Google Maps API kľúča
  • Nastavenie textov notifikácií samostatne pre Vás a pre klienta
    • Potvrdenka
    • Čaká sa na potvrdenie
    • Zrušenie
    • Zmena času rezervácie
    • Pripomienka deň pred
    • e-mail ktorý príde po stretnutí
  • Nastavenie sviatkov
  • Nastavenie platieb kartou (možnosť)
  • Spárovanie s Vašim Google kalendárom
  • Nastavenie odosielania e-mailov cez SMTP a antispamové opatrenia, pretože systém bude posielať veľa automatizovaných e-mailov.

od 1350 €

jednorazovo

Správa obsahu stránky cez asistenta

Asistent sa osobne stará o webstránku pre Vašu firmu namiesto Vašich zamestnancov. Robí odborné zásahy na stránke a úpravy obsahu na základe Vašich inštrukcií.

S čím všetkým vám asistent pomôže ...
  • pridávanie, úprava alebo vymazávanie obsahu na stránke. texty, grafika, video, …
  • vyhľadanie a zakúpenie obrázkov v profesionálnej fotobanke
  • úprava obrázkov, videa pre použitie na webstránke
  • spustenie obsahu vo vopred stanovenom termíne
    (Napr. presne o dva týždne o 12:00 sa zapne oznam na hlavnej stránke a vypne sa po dátume …)
  • vytvorenie pristávacej stránky pre reklamnú kampaň
  • vytvorenie lepších predajných textov
  • vysvetlenie štatistík návštevnosti
  • pri pridaní novej stránky pomoc so SEO
  • asistent vás vždy upozorní, ak je nejaká novinka v našom systéme a mohla by Vám priniesť nových klientov
  • odborné konzultácie zdarma

od  99 €

mesačne

Online reklama

Jednorazová cena za nastavenie kampane a prieskum

Poplatok obsahuje prieskum cien, konkurencie, publika a kľúčových slov podľa potreby klienta pre Google a Facebook Ads. Nastavenie kampane, pridanie reklamných textov a obrázkových reklám, počiatočné nastavenie publika pre Facebook a kľúčových slov pre Google Ads. Cena závisí od rozsahu kampaní a technickej náročnosti.

Kliknite pre podrobnosti ...
  • úvodná konzultácia kde sa dozvieme aký produkt alebo službu budete propagovať, identifikujeme cieľových zákazníkov
  • urobíme prieskum na ceny za kliknutie a konkurenčnosť vo Vašom odvetví
  • navrhneme vhodné typy reklamy, cielenie a rozpočet na reklamu
  • prepojíme reklamný účet s účtom Google Analytics na meranie návštevnosti, vďaka tomuto získame podrobnejšie informácie a štatistiky či na reklamy klikajú správni ľudia
  • nastavíme a spustíme reklamy v reklamnom účte
  • rovnako dôležité ako vedieť komu reklamu zobrazovať, je aj vedieť komu ju nezobrazovať, čím sa znížia náklady a zvýši efektívnosť reklamy – na toto používame napr. nastavenie negatívnych kľúčových slov ako aj rôzne vylúčenia umiestnení zobrazovania reklamy

od 280 €

jednorazovo

Nastavenie remarketingu

Technické nastavenie publika, spárovanie Google Ads s Google Analytics, pridanie kódov pre Google Analytics a Facebook Pixel na stránku a otestovanie. Poplatok je jednorazový, správa je už zahrnutá v poplatku za správu.

Kliknite pre podrobnosti ...
  • urobíme potrebné nastavenia v reklamnom účte aj v účte na meranie návštevnosti Google Analytics, ktoré sú nevyhnutné pre spustenie remarketingu
  • vytvoríme remarketingovú kampaň v reklamnom účte

150 €

jednorazovo

Správa kampane, ladenie a vyhodnocovanie

Počas doby trvania kampane ju sledujeme, ladíme, optimalizujeme jej efektívnosť vylučovaním neproduktívnych reklám, zvyšujeme tzv. relevanciu kľúčových slov, pridávame negatívne kľúčové slová, …

Kliknite pre viac informácií ...
  • mesačný report o výkonnosti reklamy
  • sledovanie cien za klik, počtu kliknutí, vyhľadávaných výrazov
  • dopĺňanie zoznamu tzv. negatívnych kľúčových slov, na ktoré nechceme inzerovať
  • sledovanie relevancie a miery odchodov, ak návštevník po kliknutí na reklamu odišiel zo stránky príliš rýchlo, je to signál, že to nebol potenciálny zákazník
  • navrhovanie zmien za účelom zvýšenia efektívnosti reklamy

od 129 €

mesačne

Google Workspace cenník

Business Starter / účet

Google Workspace má základnú cenu za účet. Za účet sa považuje samostatný e-mailový účet s heslom a úložiskom. 30GB úložisko.

6,90 €

mesačne / účet

Business Standard / účet

2 TB úložiska, viac funkcií a právomocí na správu užívateľov.

13,80 €

mesačne / účet

Business Plus / účet

5 TB úložiska, ešte viac funkcií a právomocí na správu užívateľov, Google Vault, ...

15,60 €

mesačne / účet

Inštalácia nových účtov bez kopírovania starých e-mailov

Ak budete používať Google Workspace a nepotrebujete, aby sme Vám importovali existujúce e-mailových správy, alebo si chcete import spraviť sami, poplatok za import neúčtujeme.

99€

jednorazovo

Inštalácia a import existujúcich účtov do G Suite

Ak Vaša firma vlastní e-mailové schránky a všetky existujúce e-mailové správy chce prekopírovať do Google Workspace, účtujeme si jednorazový poplatok v závislosti od počtu účtov.

Kliknite pre viac informácií, čo všetko poplatok zahŕňa
  • príprava migrácie
  • zostavenie zoznamu e-mailov a hesiel
  • vytvorenie účtov v G Suite
  • synchronizácia e-mailových schránok
  • príprava na migráciu, dohodnutie termínu niekedy večer
  • zmena DNS záznamov a následne posledná synchronizácia
  • odovzdanie hesiel s povinnou zmenou hesla po prvom prihlásení
  • nastavenie e-mailových klientov
    ak je potrebný výjazd technika, účtuje sa 300€ / pracovný deň, z našich skúseností si ale 99% podnikov dokáže v Outlooku alebo inom softvéri G Suite nastaviť samostatne podľa nášho návodu

300€ +
10€ / účet

jednorazovo

Podpora a administrácia Google Workspace

Ak Vaša firma nemá vlastné IT oddelenie, alebo sú Vaši ITčkari zaneprázdnení, ponúkame Vám možnosť vzdialenej správy Google Workspace administrátorom certifikovaným priamo od Google. Naša firma je Google Cloud Partner a už niekoľko rokov poskytujeme správu Google Workspace firmám na diaľku.

Kliknite pre viac informácií, čo všetko poplatok zahŕňa
  • pomoc pri riešení nastavení a administrácia v Google Workspace konzole
  • pomoc pri nastavovaní e-mailových klientov ako Outlook, Mozilla, Thuderbird, Apple Mail
  • pridávanie nových zamestnancov
  • vymazávanie schránok a preklopenie e-mailov a obsahu pri odchode zamestnanca
  • ostatná podpora podľa dohody

99€ +
1€ / účet

mesačne

Uvedené ceny sú bez DPH.