Správa Google reklám

Inzerujte s Google Ads efektívne, nastavíme vašu kampaň tak, že budete presne vedieť, koľko zisku vašej firme priniesla a vystavíme mesačný súhrn.

Aby ste nevyhadzovali peniaze na neefektívnu reklamu, pomôžeme Vám kampaň na Google Ads rozumne naplánovať a nastaviť vhodný rozpočet, vybrať a otestovať správne kľúčové slová. Na Vašu stránku sa potom vložia meracie kódy, aby bola zaznamenaná tzv. konverzia návštevníka na zákazníka a systém sa automaticky učil, komu sa oplatí zobrazovať reklamu a komu nie.

Čo pre vás urobíme a prečo si vybrať práve nás?

Marketingový cieľ a umiestnenie

Pomôžeme vybrať správny typ reklamy. Google má 6 hlavných typov zamerania reklám a možnosti umiestniť reklamy na weboch Google search, na weboch tretích strán alebo Youtube.

Zacieliť správne kľúčové slová

Pre Vašu službu alebo tovar vyberieme správne kľúčové slová, aby sa reklama zobrazovala hlavne potenciálnym zákazníkom, ktorí na tie slová práve vyhľadávajú.

Meranie výsledkov

Nastavíme meracie kódy na Vašej stránke tak, aby sme vedeli merať efektivitu reklamnej kampane, či návštevník po prekliku z Google Ads konvertoval na vášho klienta.

Optimalizácia kampaní

Náš zaškolený manažér reklám pravidelne kontroluje výkon Vašich reklaných kampaní a navrhuje vylepšenia.

N

Vieme čo predávame, spravíme si domácu úlohu

Dôkladne sa zoznámime s vaším výrobkom alebo službou, zistíme komu a ako sa najviac predáva. Hneď na začiatku zistíme, čo si ceníte najviac ako konverziu napr. predaj v e-shope, vyplnenie formulára na stránke, získanie kontaktu na potenciálneho klienta, zvýšenie povedomia vašej značky, …

N

Ušetríte množstvo času

Google Ads narástol, neustále mení svoje vizuálne prostredie, spôsoby dražby reklamy, spôsoby cielenia. Vďaka spolupráci s nami nemusíte sledovať všetko, novinky Vám bude priebežne predstavovať nás skúsený manažér reklám, ktorý absolvoval všetky školenia a kurzy.

N

100% transparencia, vy vlastníte váš účet

Naša agentúra má na Google Ads agentúrny účet, váš klientský účet sa vloží pod našu správu, ale ostáva na 100% vo vašich rukách. Výhodou je, že platby za reklamu riešite priamo s Googlom a ak by ste sa rozhodli spolupracovať s inou agentúrou, ostanú vám cenné dáta z predchádzajúcich období.

Čo môžete robiť s Google reklamou?

N

Propagujte inzerciou v Google Ads miestnu firmu.

Zvýšte počet návštev obchodu. Prepojte svoje marketingové úsilie online so svojím kamenným obchodom. Cieľte lokálne vo vašom meste.

N

Generujte potenciálnych zákazníkov.

Uľahčite ľuďom prejavenie záujmu o vašu firmu, službu, produkt. Vyplnia formulár a vy získate kontakty na potenciálneho zákazníka.

N

Budujte povedomie o značke.

Zobrazujte obrázkovú bannerovú alebo videoreklamu na všetkých stránkach na internete, ktoré podporujú Google AdSense a zarabajú si tak z reklamy. Platíte iba za klik.

N

Oslovte tzv. podobné publiká.

Rozšírte svoje publikum zacielením na používateľov so záujmami súvisiacimi s používateľmi vo vašich remarketingových zoznamoch. Títo používatelia nevyhľadávajú priamo vaše produkty alebo služby, ale ich súvisiace záujmy ich môžu viesť k tomu, aby interagovali s vašimi reklamami.

N

Zvýšte online predaje.

Priveďte pomocou reklám zameraných na zvýšenie online predajov záujemcov k tomu, aby si niečo kúpili. Pre majiteľov e-shopov sú nové špecializované Shopping Ads.

N

Opätovne zacieľte na existujúcich zákazníkov.

Oslovte ľudí, ktorí už s vašou firmou vykonali nejakú interakciu. Nakúpili u Vás v e-shope, boli u Vás na webe, google to nazýva Remarketing. Vaša reklama sa bude zobrazovať napr. ľudom, ktorí už u Vás boli v košíku alebo na stránke kontaktov.

N

Propagujte svoju aplikáciu.

Máte vlastnú aplikáciu a záleží Vám na zvýšení počtu inštalácií? Digitálny marketing na Google Ads môže zvýšiť počet inštalácií Vašej appky.

N

Cieľte na konkrétne nákupné úmysly.

Zobrazujte reklamy ľuďom, ktorí vyhľadávali produkty a služby, ako sú tie vaše. Títo používatelia môžu chcieť nakupovať alebo už v minulosti uskutočnili nákup a stále môžu mať dostatočný záujem na to, aby s vašimi reklamami interagovali.

Aký je rozdiel medzi Google a Facebook reklamou?

Facebook aj Google obe predávajú reklamu hlavne formou dražby PPC (Pay Per Click), platíte iba za kliknutie na reklamu. Najväčší rozdiel je v spôsobe cielenia reklamy. V Google reklamách cielite hlavne na kľúčové slová, ktoré návštevník zadal do vyhľadávača. Na Facebooku cielite na publikum a jeho parametre ako vek, záujmy, mesto alebo krajina, výška príjmu, vzdelanie a podobne. Ak keď Facebook a Google sú rivali, každý z nich je vhodný pre iný typ reklamy. Pre efektívne využitie oboch reklamných kanálov kontakujte pre bezplatnú telefonickú konzultáciu.

Aký je postup pri tvorbe reklamy na Google Ads?

Vyberieme správny ciel

Pre určenie správneho cielu reklamy je zásadné položiť si otázku, aký výsledok je pre Vás u reklamy najdôležitejšií. Môže to byť predaj na webe, počet stiahnutí aplikácie alebo vyššie povedomie o značke.

Vyberieme správny typ kampane a jej umiestnenie

Typ kampane rozhoduje o tom, kde sa vaše reklamy zobrazujú zákazníkom a ktoré nastavenia a možnosti máte k dispozícii. Napríklad môžete vytvoriť kampaň vo Vyhľadávacej sieti zacielenú na Obsahovú sieť, ktorá sa bude zobrazovať iba na mobiloch v okolí Bratislavy.

Zvolíme formát reklamy

Google delí reklamy podľa formátu na Textové, Responzívne, Obrázkové, Reklamy na aplikáciu, Video, Reklamy na produkty v Nákupoch, Vitrínové reklamy v Nákupoch, Reklamy iba na volanie.

Nastavíme rozpočet pre kampaň

Zadáme denný alebo dlhodobý rozpočet a časové obdobie, po ktoré chceme reklamy zobrazovať. Tieto obmedzenia znamenajú, že nikdy nezaplatíte viac, než koľko je pre Vás prijateľné.

Nastavíme meranie kampane

Nastavíme si meranie kampane, na stránku vložíme kódy pre meranie konverzií Google Ads, Google Analytics alebo Google Tag Manager. Meriame efektivitu kampane, porovnáme s očakávaniami.

Optimalizácia

Snažíme sa reklamu vylepšiť tak, aby konvertovala čo najväčší počet klientov za čo najnižšiu cenu. Zároveň z času na čas testujeme s menším rozpočtom aj iné publiká a ako konvertujú na zákazníkov a ak sú výsledky dobré, implementujeme.

Cieľom každej reklamnej kampane sú vysoké konverzie návštevníka na klienta a nastavenie takého pomeru, aby reklama merateľne priniesla klientovi zisk a neprekročila naplánovaný rozpočet na reklamu.

Používaním tejto stránky súhlasíte s použitím cookies. viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close