Vyberte stranu
To, že si máte reklamu zacieliť na správne slová, lokalitu, vek a pohlavie, dnes už vie aj škôlkar. S týmito 9 tipmi sa dostanete medzi špičku v online reklame!

1. Cieľte na návštevníkov konkurencie

Nastavte si cielenie Google reklamy tak, aby sa zobrazovala ľuďom, ktorí navštívili westránky Vašej konkurencie. Urobíte to cez vlastné publiká.

2. Cieľte lacnejšie na ľudí, ktorí hľadajú Vaše kľúčové slová

Urobte si okrem reklamy vo vyhľadávaní aj reklamu v obsahovej sieti s cielením na Vaše kľúčové slová. Pri obsahovej sieti je typické menej presné cielenie, ale výrazne lacnejšie ceny za klik. Týmto spôsob z reklamy vyťažíte maximum.

3. Remarketujte

Nie každý návštevník je pripravený nakúpiť alebo Vás kontaktovať hneď pri prvej návšteve Vášho webu. Ak však odíde, môže na Vás zabudnúť. Zvýšte úspešnosť svojich kampaní cieleným zobrazovaním reklám ľuďom, ktorí už Vašu stránku pred tým navštívili.

4. Počet kliknutí a cena za klik nie sú najdôležitejšie čísla reklamnej kampane

Prepojte si reklamný účet s Google Analytics. Pozrite sa či platíte za správnych ľudí. Sledujte ukazovatele v súvislostiach. Drahé kliknutia s dobrou mierou konverzií môžu byť rovnako výhodné ako super lacné kliknutia s vysokou mierou odchodov.

5. Nezobrazujte reklamu na podradných umiestneniach

Skontrolujte si, kde sa Vaša reklama zobrazuje. Ak nemáte perfektné výsledky, skúste vypnúť zobrazovanie reklám na nevýkonných umiestneniach ako sú live videá, online hry či spodné pozície pod výsledkami vyhľadávania. Možno zaplatíte viac za kliknutie, ale aspoň budete platiť za ľudí, ktorí sa o Vašu ponuku aj zaujímajú.

6. Rozšírenia reklamy

Vyberte vhodné rozšírenia reklamy. Vaša reklama bude výraznejšia vo výsledkoch vyhľadávania, návštevník môže priamo v reklame vidieť odkaz na dôležité informácie ako napr. cenník, katalóg, referencie či telefónne číslo.

7. Správne nastavenie typu zhody pre kľúčové slová

Porovnajte si kľúčové slová s vyhľadávanými výrazmi. Ak sú vyhľadávané výrazy príliš všeobecné upravte typ zhody z voľnej zhody na frázovú alebo presnú.

8. Nastavte komu sa reklama nemá zobrazovať

Zadefinujte si slová alebo frázy pri ktorých sa Vaša reklama nemá zobrazovať. Zlé nastavenie Vás môže stát aj 50% reklamného rozpočtu minutého na úplne nesprávnych ľudí.

9. Starostlivo vyberte stratégiu ponúkania cien za klik

Automatizované stratégie pre stanovenie ceny za klik sú dobrý sluha, ale zlý pán. Podľa marketingového zámeru kampane, rozpočtu kampane a konkurenčnosti Vášho odvetvia voľte stratégiu. Niekedy Vám najlepšie výsledky prinesie manuálne nastavenie ceny za klik. Inokedy zasa umelá inteligencia a algoritmy Google urobia zázraky za Vás. V tomto prípade neexistuje univerzálna rada.

Niečo o nás

Ďakujeme, že čítate naše články, ak práve rozmýšľate nad novou webstránkou, ozvite sa nám, poradíme Vám a spravíme grafický návrh zdarma.

Návrh dizajnu zdarma

Uvažujete nad novým webom, alebo plánujete modernizáciu starého?

Využite našu akciu, vypracujeme Vám návrh dizajnu zadarmo. 

Shares
Share This