Vyberte stranu

Google reklama

Inzerujte ľudom, ktorí práve vyhľadávajú Vašu službu alebo produkt. Buďte vo výsledkoch vyhľadávania vyššie ako Vaša konkurencia.

Chcete vedieť, koľko ľudí v Googli hľadá Vaše služby alebo produkty a koľko by Vás stálo ich osloviť?

Čo pre vás urobíme a prečo si vybrať práve nás?

Nevyhadzujte peniaze na neefektívnu reklamu! Správne cielenie je nie len o tom komu reklamu zobrazovať, ale aj komu ju nezobrazovať.

Marketingový cieľ a umiestnenie

Pomôžeme vybrať správny typ reklamy. Google má 6 hlavných typov zamerania reklám a možnosti umiestniť reklamy na weboch Google search, na weboch tretích strán alebo Youtube.

Zacielenie na správne kľúčové slová

Pre Vašu službu alebo tovar vyberieme správne kľúčové slová, aby sa reklama zobrazovala hlavne potenciálnym zákazníkom, ktorí na tie slová práve vyhľadávajú.

Meranie výsledkov

Nastavíme meracie kódy na Vašej stránke tak, aby sme vedeli merať efektivitu reklamnej kampane, či návštevník po prekliku z Google Ads konvertoval na vášho klienta.

Optimalizácia kampaní

Náš zaškolený manažér reklám pravidelne kontroluje výkon Vašich reklamných kampaní a navrhuje vylepšenia.

N

Prispôsobíme reklamu Vašim potrebám

Dôkladne sa zoznámime s vaším výrobkom alebo službou, zistíme komu a ako sa najviac predáva. Hneď na začiatku zistíme, čo si ceníte najviac ako konverziu napr. predaj v e-shope, vyplnenie formulára na stránke, získanie kontaktu na potenciálneho klienta, zvýšenie povedomia vašej značky, …

N

Nepremárnite mesiace na školeniach

Google Ads narástol, neustále mení svoje vizuálne prostredie, spôsoby dražby reklamy, spôsoby cielenia. Vďaka spolupráci s nami nemusíte sledovať všetko, novinky Vám bude priebežne predstavovať nás skúsený manažér reklám, ktorý absolvoval všetky školenia a kurzy.

N

100% transparencia, vy vlastníte váš účet

Naša agentúra má na Google Ads agentúrny účet, váš klientský účet sa vloží pod našu správu, ale ostáva na 100% vo vašich rukách. Výhodou je, že platby za reklamu riešite priamo s Googlom a ak by ste sa rozhodli spolupracovať s inou agentúrou, ostanú vám cenné dáta z predchádzajúcich období.

Čo môžete robiť s Google reklamou?

N

Propagujte inzerciou v Google Ads miestnu firmu.

Zvýšte počet návštev obchodu. Prepojte svoje marketingové úsilie online so svojím kamenným obchodom. Cieľte lokálne vo vašom meste.

N

Generujte potenciálnych zákazníkov.

Uľahčite ľuďom prejavenie záujmu o vašu firmu, službu, produkt. Vyplnia formulár a vy získate kontakty na potenciálneho zákazníka.

N

Budujte povedomie o značke.

Zobrazujte obrázkovú bannerovú alebo videoreklamu na všetkých stránkach na internete, ktoré podporujú Google AdSense a zarabajú si tak z reklamy. Platíte iba za klik.

N

Oslovte tzv. podobné publiká.

Rozšírte svoje publikum zacielením na používateľov so záujmami súvisiacimi s používateľmi vo vašich remarketingových zoznamoch. Títo používatelia nevyhľadávajú priamo vaše produkty alebo služby, ale ich súvisiace záujmy ich môžu viesť k tomu, aby interagovali s vašimi reklamami.

N

Zvýšte online predaje.

Priveďte pomocou reklám zameraných na zvýšenie online predajov záujemcov k tomu, aby si niečo kúpili. Pre majiteľov e-shopov sú nové špecializované Shopping Ads.

N

Opätovne zacieľte na existujúcich zákazníkov.

Oslovte ľudí, ktorí už s vašou firmou vykonali nejakú interakciu. Nakúpili u Vás v e-shope, boli u Vás na webe, google to nazýva Remarketing. Vaša reklama sa bude zobrazovať napr. ľudom, ktorí už u Vás boli v košíku alebo na stránke kontaktov.

N

Propagujte svoju aplikáciu.

Máte vlastnú aplikáciu a záleží Vám na zvýšení počtu inštalácií? Digitálny marketing na Google Ads môže zvýšiť počet inštalácií Vašej appky.

N

Cieľte na konkrétne nákupné úmysly.

Zobrazujte reklamy ľuďom, ktorí vyhľadávali produkty a služby, ako sú tie vaše. Títo používatelia môžu chcieť nakupovať alebo už v minulosti uskutočnili nákup a stále môžu mať dostatočný záujem na to, aby s vašimi reklamami interagovali.

Keď online reklamu robí MojaWebstranka.sk

Našim cieľom pri každej reklamnej kampani je konverzia návštevníka na klienta. Reklama má klientovi merateľne prinášať zisk.

Kontakt

alebo sa Vám ozveme neskôr?

Túto stránku chráni pred spamom reCAPTCHA od Google - ochrana súkromia | podmienky služby.