Správa Facebook reklám

Inzerujte na Facebooku efektívne, nastavíme vašu kampaň tak, že budete presne vedieť, koľko zisku vašej firme priniesla a vystavíme mesačný súhrn.

Aby ste nevyhadzovali peniaze na neefektívnu reklamu, pomôžeme Vám kampaň na Facebooku rozumne naplánovať a nastaviť vhodný rozpočet, vybrať a otestovať správne publikum. Na stránku sa potom vložia meracie kódy, aby bola zaznamenaná tzv. konverzia návštevníka na zákazníka a systém sa automaticky učil, komu sa oplatí zobrazovať reklamu a komu nie.

Čo pre vás urobíme a prečo si vybrať práve nás?

Marketingový cieľ a umiestnenie

Pomôžeme vybrať správny typ reklamy. Facebook má 6 hlavných typov reklám a možnosti umiestniť reklamy na weboch Facebooku, Instagramu na Messengeri, aplikáciach a weboch tretích strán.

Zacieliť správne publikum

Pre Vašu službu alebo tovar vyberieme správne cielenie na zákazníka, aby sa reklama zobrazovala hlavne potenciálnym zákazníkom.

Meranie výsledkov

Nastavíme meracie kódy na Vašej stránke tak, aby sme vedeli merať efektivitu reklamnej kampane, či si návštevník z Facebooku konvertoval na vášho klienta.

Optimalizácia kampaní

Náš zaškolený manažér reklám pravidelne kontroluje výkon Vašich reklaných kampaní a navrhuje vylepšenia.

N

Vieme čo predávame, spravíme si domácu úlohu

Dôkladne sa zoznámime s vaším výrobkom alebo službou, zistíme komu a ako sa najviac predáva. Hneď na začiatku zistíme, čo si ceníte najviac ako konverziu napr. predaj v e-shope, vyplnenie formulára na stránke, získanie kontaktu na potenciálneho klienta, zvýšenie povedomia vašej značky, …

N

Ušetríte množstvo času

Facebook narástol, neustále mení svoje vizuálne prostredie, spôsoby dražby reklamy, spôsoby cielenia. Vďaka spolupráci s nami nemusíte sledovať všetko, novinky Vám bude priebežne predstavovať nás skúsený manažér reklám, ktorý absolvoval všetky školenia a kurzy.

N

100% transparencia, vy vlastníte váš účet

Naša agentúra má na Facebooku agentúrny účet, váš klientský účet sa vloží pod našu správu, ale ostáva na 100% vo vašich rukách. Výhodou je, že platby za reklamu riešite priamo s Facebookom a ak by ste sa rozhodli spolupracovať s inou agentúrou, ostanú vám cenné dáta z predchádzajúcich období.

Čo môžete robiť s Facebook reklamou?

N

Propagujte inzerciou na Facebooku miestnu firmu.

Zvýšte počet návštev obchodu. Prepojte svoje marketingové úsilie online so svojím kamenným obchodom. Cieľte lokálne vo vašom meste.

N

Generujte potenciálnych zákazníkov.

Uľahčite ľuďom prejavenie záujmu o vašu firmu, službu, produkt. Vyplnia formulár a vy dostanete kontakty na potenciálneho zákazníka.

N

Budujte povedomie o značke.

Začnite pracovať na svoje online identite alebo ju posilňujte. Vhodné pre posilnenie pozície na Facebooku a Instagrame.
N

Zvýšte online predaje.

Priveďte pomocou reklám zameraných na zvýšenie online predajov záujemcov k tomu, aby si niečo kúpili.

N

Opätovne zacieľte na existujúcich zákazníkov.

Oslovte ľudí, ktorí už s vašou firmou vykonali nejakú interakciu. Nakúpili u Vás v e-shope, boli u Vás na webe, google to nazýva Remarketing.
N

Propagujte svoju aplikáciu.

Máte vlastnú aplikáciu a záleží Vám na zvýšení počtu inštalácií? Digitálny marketing na Facebooku môže zvýšiť počet inštalácií alebo reakcií.

Aký je rozdiel medzi Facebook a Google reklamou?

Facebook aj Google obe predávajú reklamu hlavne formou dražby PPC (Pay Per Click), platíte iba za kliknutie na reklamu. Najväčší rozdiel je v spôsobe cielenia reklamy. Na Facebooku cielite na publikum a jeho parametre ako vek, záujmy, mesto alebo krajina, výška príjmu, vzdelanie a podobne. V Google reklamách zasa cielite hlavne na kľúčové slová, ktoré návštevník zadal do vyhľadávača. Ak keď Facebook a Google sú rivali, každý z nich je vhodný pre iný typ reklamy. Pre efektívne využitie oboch reklamných kanálov kontakujte pre bezplatnú telefonickú konzultáciu.

Aký je postup pri tvorbe reklamy na Facebooku?

Vyberieme správny účel

Pre určenie správneho účelu reklamy je zásadné položiť si otázku, aký výsledok je pre Vás u reklamy najdôležitejšií. Môže to byť predaj na webe, počet stiahnutí aplikácie alebo vyššie povedomie o značke.

Určíme správny okruh užívateľov

Využijeme všetky známe informácie o ľuďoch, ktorých chcete osloviť (napríklad vek, lokalita a ďalšie informácie). Na ich základe si potom zvolíme demografické údaje, záujmy a správanie, ktoré váš okruh používateľov najlepšie reprezentujú.

Určíme správne umiestnenie reklám

Povieme Facebooku, kde chceme reklamu prevádzkovať. Vyberať môžeme medzi Facebookom, Instagramom, Messengerom alebo službou Audience Network. Alebo môžeme rovno zvoliť všetky. V tomto kroku si tiež môžete nastaviť, či chceme reklamy prevádzkovať na určitých mobilných zariadeniach.

Nastavíme rozpočet pre kampaň

Zadáme denný alebo dlhodobý rozpočet a časové obdobie, po ktoré chceme reklamy zobrazovať. Tieto obmedzenia znamenajú, že nikdy nezaplatíte viac, než koľko je pre vás prijateľné.

Zvolíme formát reklamy

Vyberieme si zo šiestich univerzálnych formátov reklamy. V reklame sa môže zobrazovať jediný obrázok alebo video, alebo môžeme použiť priestrannejšií formát s viac obrázkami.

Nastavíme meranie kampane

Nastavíme si meranie kampane, na stránku vložíme kódy pre Facebook Pixel a Google Analytics. Meriame efektivitu kampane, porovnáme s očakávaniami.

Optimalizácia

Snažíme sa reklamu vylepšiť tak, aby konvertovala čo najväčší počet klientov za čo najnižšiu cenu. Zároveň z času na čas testujeme s menším rozpočtom aj iné publiká a ako konvertujú na zákazníkov a ak sú výsledky dobré, implementujeme.

Cieľom každej reklamnej kampane sú vysoké konverzie návštevníka na klienta a nastavenie takého pomeru, aby reklama merateľne priniesla klientovi zisk a neprekročila naplánovaný rozpočet na reklamu.

Používaním tejto stránky súhlasíte s použitím cookies. viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close